torsdag 21. april 2011

Vårstemning

Et sikkert vårtegn: fergetrafikken til "min øy" - Holmön - er i gang igjen etter noen måneder med snøscooter. Isen er borte og våren er her!! Det er litt kjøligere på øya enn på fastlandet så snøsmeltinga er ikke kommet like langt, men det er tydelig at vi går i rett retning.

Speilblank sjø

Har sett både havørn og trane, men disse er de eneste
jeg har klart å ta bilde av...

Havnen på øya - fortsatt en del is igjen på utsiden av moloen

... og på innsiden. Blir en stund før småbåtene kan sjøsettes!

Hovedveien

Gäddbäck

Gäddbäckssundet


3 kommentarer:

  1. Endelig fikk vi se Holmön - øya di :-) Etter dette studiet er det mange steder vi bare MÅ reise for å se...

    SvarSlett
  2. Dine bilder og tekst ga meg anledning til å bli bedre kjent med øya "di". Jeg har vært på Båtmuseet og Berguddens fyrplats (trebåter og fyr interesserer meg).

    SvarSlett